2012. november 20., kedd

Ügyeletes ezen a héten!:(

Az ügyeletességnek csak hátránya van vagy hát nem mert ha benn ügyelsz a folyosón akkor télen melegbe vagy nyáron meg nem gyulladsz meg kinn a hőségben!  A csoportban 8-an vagyunk+én az-az 9-en! :D Eleinte én meg a Betti  álltunk elöl az ajtónál a Fanni a folyosókat járta meg néha csöngetett a Zsolti  meg a Titusz néha a Gábor a kicsiknél voltak! A Gyurika meg a Robika a nagyoknál akarom mondani a felsősöknél ügyeltek kinn az udvaron!  De olyan is volt hogy én meg a Fanni a kicsiknél kinn ami többet nem lesz nem elég hogy annyian vannak mint az oroszok még be is szólnak meg egytől egyig rossz! Hiába mondod azt nekik hogy ne csináld mert meg ütöd magad vagy valami ők akkor is! ( Akkor csináld) :D a Fannival azon gondolkoztunk hogy vajon mi is ilyenek voltunk?  Biztos:) Most meg én vagyok az egyik ajtónál de nagyon hideg van!  De nem baj mert mellettem van a radiátor ami mondjuk ma nem volt meleg de tegnap igen! van egy olyan érzésem hogy holnap reggel nem tok majd fel kelni de muszáj ! De már csak 3 nap és vége!  Hozzá teszem ma 4 pontot kaptunk:( Na mind 1 mindent egybe véve jó hogy nem kell ki menni a  hidegbe és benn lehetsz a "melegbe"! (:D De gonosz vagyok!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése