2012. szeptember 15., szombat

Ma egy kis sport!

Ma a  Szilvivel mentünk ki a lakóra megnézni hogy mi van az Enikővel ugyan is nem rég jött ki a kórházból! De már egészen jól van. Majd miután felmentünk a 4-re úgy gondoltuk hogy ki hívjuk a  Stellát ne unatkozzon!! El is mentünk biciklizni egy jót. Ki mentünk a tóhoz képeket csinálni amik hozzá teszem nem lettek jók!!  Aztán elmentünk hozzánk de út közben a Stella nekem jött bicajjal én meg neki mentem a Szilvinek és majdnem estünk egy nagyot,de úgy sikítottunk hogy szentem mások hülyének nézhettek!! Aztán meg egy pici kutyát láttunk mi a Stellával el mentünk mellette gyorsan de a Szilvi kicsit le maradt ő hozzá meg oda futott!:D Olyat röhögtünk! Aztán végre megérkeztünk hozzánk ittunk meg ettünk aztán felmentünk a szobámba ahol Anna már is lekiabált mert fel vettem az ő fölsőjét és én hogy ki engeszteljem csináltam neki vacsit!  Amit nagy nehezen elfogadott:D  Sokat röhögtünk mert a Stella nagy nehezen tudott feljönni a lépcsőn mert félt! Aztán még hogy jött le:D  Aztán 6-kor elmentek haza! Jó volt az a nap velük<3<3<3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése